lauantai 8. kesäkuuta 2013

Alicen maailma

Tämä on ensimmäinen blogipostaukseni useasta tulevasta. Aion blogissani käsitellä elämää kaikilta kanteilta. Surut, ilot, ajatukseni ja elämänmuutokset ovat blogin kantavana teemana.

Ajatus omasta blogista on hautunut pitkään. Minulla on olemassa jo harratusblogi, joten sinänsä tämä on tuttua puuhaa. Aikaisemmin en vain ole kirjoittanut mitään henkilökohtaista.

Olen noin kolmekymppinen, neljän lapsen äiti. Yhdellä lapsistani on ns. valuvikoja eli syntymästä asti olleita rakenteellisia poikkeavuuksia. Olen tämän myötä enemmän tai vähemmän mukana leijonaemoissa. Tämä on yksi suuri kantava teema elämässän ja tulee varmasti näkymään myös blogissani. Monen vuoden sairaalakäynnit ja toimenpiteet ovat vaikuttaneet ajatusmaailmaani sekä positiivisesti että negatiivisesti. Oma jaksaminen on useasti tiukalla.

Toinen kantava teema on oma fyysinen ja sitä myöten henkinen muutokseni. Painan noin sata kiloa ja en todellakaan oli muutoinkaan missipituuksissa. Olen pitkään suunnitellut painonpudotusta, mutten ole siihen vielä kyennyt. Olen lohtusyöjä ja edellä mainituista olen saanut hyvän tekosyyn jatkaa syömistä. Nyt aion kerätä itseni, saada takaisin elämäni ja itseluottamukseni. Ehkä näin melkein julkisesti asian ilmoittaminen kannustaa ja pakottaa toimimaan.

Vakavien asioiden lisäksi aion blogissani käsitellä paljon kevyempiäkin asioita. Muotia, kotia, kauneutta. Miten ja mistä isokokoinen löytää miellyttäviä vaatteita ja miten sitten muutoksen tullessa sopeutuu ja muokkaa omaa asustustaan.

Tervetuloa matkalle Alicen muuttuvaan maailmaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti