tiistai 11. kesäkuuta 2013

Superdieetti

Päätin aloittaa Fitfarmin superdieetin. Mikäs sen mahtavampi keino avata uusi blogi ja uusi elämä. :P

Olen osallistunut kerran aikaisemmin gofatgo-ryhmään ja siinä jaksoin olla mukana reilun viikon. Ruokamäärät ovat suuria ja nälkää ei niissä pääse näkemään, mutta jostain syystä sorruin taas siihen samaan vanhaan kaavaan, enkä enää päivän herkutteluun päässyt mukaan rytmiin.

Olen sitä mieltä, että laihtuminen on vain kiinni omasta päätöksestä. Mutta se päätös on tehtä aina uudestaan ja uudestaan. Tarvittaessa jopa useita kertoja päivässä. Olen tällä hetkellä kurkkua myöten täynnä omaa nykyistä olemustani ja minun on pakko tehdä asialle jotain. Jos lihominen jatkuu samaa tahtia, niin se alkaa jo käydä terveyden päälle.

Seuraa siis jatkossakin, miten superdieetti onnistuu ja mitä tuntemuksia se minussa herättää. Haasteena minulla on se, että salitreeneihin en yksinkertaisesti pääse ja kaikki liikunta on tehtävä kotona. Lenkillekin pääsen harvoin yksin. Tai pääsisi sitä varmaan, kun vaan illalla lähtisi. Tässä se taas nähdään. Tahdosta se on kiinni. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti